Мовленнєвий розвиток молодшого школяра на уроках української мови і читання

Тема: Мовленнєвий розвиток молодшого школяра на уроках української мови і читання
Рубрика: Педагогіка початкові класи
Вид: дипломна
Мовленнєвий розвиток школяраМова: українська
Кількість сторінок: 93, включно з додатками (зразки уроків, моніторинг мовленнєвих умінь та навичок учнів)
Ціна: 300 грн.
Купити роботу



ЗРАЗОК ТЕКСТУ

ЗМІСТ


Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи мовленнєвого розвитку молодшого школяра
        1.1. Наукові засади формування мовлення молодших школярів
        1.2. Основні напрями розвитку мовлення молодшого школяра 15
Розділ 2. Методика формування мовленнєвих умінь і навичок молодшого школяра
        2.1. Система роботи у розвитку зв’язного мовлення
        2.2. Формування мовленнєвої компетентності молодшого школяра на уроках зв’язного мовлення
       2.3. Система вправ і завдань для розвитку виразного мовлення
       2.4. Експериментальне підтвердження ефективності методики мовленнєвого розвитку молодшого школяра
Висновки
Список використаної літератури
Додатки

ВСТУП

...Педагогічне значення процесу навчання молодших школярів української мови полягає в тому, що вона для них є не лише об’єктом вивчення, а й найважливішим засобом засвоєння всіх інших предметів шкільного курсу. Тому оволодіння учнями початкових класів рідною мовою – головна умова й засіб їхнього мовленнєвого розвитку та інтелектуального зростання, які забезпечують готовність здобувати сучасну подальшу освіту.

Актуальність теми дослідження мовленнєвого розвитку молодших школярів на уроках української мови та читання (а також зв’язного мовлення) зумовлена тим фактором, що формування творчої особистості, здатної до плідної праці в різних сферах суспільного життя в контексті соціально-економічних перетворень в Україні, не мислиться без посиленої уваги до мовленнєвого розвитку школярів в усіх ланках мовної освіти, особливо на етапі початкової школи... 

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ (уривок)
 ...
53.Кохно Т. Фантазування - необхідна складова уроку розвитку зв'язного мовлення/ Т. Кохно // Початкова школа. - К., 2008. - №4. - С.7-9.

54.Коченгіна М. В. Готуємось до уроків розвитку зв’язного мовлення. 2 клас [Текст]: посібник для вчителя / М. В. Коченгіна. – Харків: Веста: “Ранок”, 2008. – 144 с.
 
55.Кравченко А.И. Культурология: Учебное пособие для вузов. – 3-е изд.- М.: Академический проект, 2001 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.countries.ru/library/theory/formincult.htm (Херсковіц)
 
56.Кудикіна Н.В. Бодня О.В. Організаційно-методичний супровід експериментального дослідження проблеми інтерактивного навчання української мови / Н. В. Кудикіна, О. В. Бодня // Вісник психології і педагогіки: збірник наукових праць; Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка [Електронний ресурс]. – Випуск 12. – К., 2013. – Режим доступу: http://www.psyh.kiev.ua
 
57.Лабащук М. С. Психологія мовленнєвої діяльності [Текст] / М. С. Лабащук. – Тернопіль: Вид-во ТДПІ, 1995. – 110 с.
 
58.Ласкова А.О. Методи розвитку зв’язного мовлення на уроках української мови як одна з передумов розвитку комунікативної компетентності // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – Львів, 2014. – №12. – С. 9–11.

59.Леонтьев А. А. Основы психолингвистики / А. А. Леонтьев. – М.: Смысл; СПб.: Лань, 2003. – 287 с.
 
60.Лобчук О. Напрями роботи з розвитку умінь мовленнєвої діяльності у молодших школярів / О. Лобчук // Початкова школа. – К.,2016. – №1 . – С. 9–14.
 
61.Лобчук О., Гудзик І. Мовленнєва діяльність на уроках рідної мови: 2-4 кл.: Аудіювання, діалог, переказ, твір[Текст] : посібник / О. Лобчук, І.Гудзик. – К.: ВД “Шкільний світ”: Вид. Л. Галіцина, 2006. – 128 с.
 
62.Максименко Н. Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності в учнів початкової школи на уроках української мови / Наталія Максименко // Рідне слово в етнокультурному вимірі. – 2015. – С. 487–492.

63.Малярчук А. Я. Розвиток усного і писемного мовлення молодших школярів [Текст]: навчальний посібник/ Рек. МОН / Антоніна Яківна Малярчук. – К.: Літера ЛТД, 2008. – 336 с.

64.Мамчур Л. І. Лінгводидактична спадщина В. О. Сухомлинського / Л.І.Мамчур. – Умань : РВЦ “Софія”, 2009. –184 с.

65.Мельничайко В. Я. Удосконалення змісту і методів навчання рідної мови / В. Я. Мельничайко. – К.: Рад. школа, 1982. – 216 с.

66.Методика навчання української мови в початковій школі: навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / За наук. ред. М.С. Вашуленка. – К.: Літера ЛТД, 2010. – 364 с.
...
89.Явоненко М. Емоційно-чуттєві чинники розвитку літературно-творчих здібностей школярів // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2007. – № 5. – С. 13–16.

Немає коментарів:

Дописати коментар