Педагогічна занедбаність підлітків як соціально-психологічна проблема

Тема: Педагогічна занедбаність підлітків як соціально-психологічна проблема
Педагогічна занедбаність підлітків
Рубрика: Педагогіка, Соціологія, Психологія
Вид: дипломна
Мова: українська
Кількість сторінок: 80
Ціна: 300 грн.
Купити роботу


Зміст


Вступ
Розділ1. Характеристика запущених дітей
           1.1. Соціально-педагогічна занедбаність дітей у дитячому віці
           1.2. Основні напрямки соціальної роботи з запущеними дітьми
Розділ 2. Технологія роботи соціального педагога
           2.1. Робота з неблагополучною сім’єю як джерела появи запущених дітей
           2.2. Формування адаптивних якостей учнів
           2.3. Типи педагогічної занедбаності дітей
Розділ 3. Робота з педагогічно занедбаними дітьми як один з напрямків роботи школи
           3.1. Робота вчителя з педагогічно занедбаними дітьми
           3.2. Дослідження проблеми педагогічної занедбаності дітей в школі
           3.3. Умови успішного виховання дітей в сім’ї
           3.4. Охорона праці в навчально-виховних закладах
Висновки
Список використаної літератури
Додатки

Список використаної література


1. Закон України “Про охорону дитинства” від 26 квітня 2001 року.
2. Закон України “Про освіту” від 23.05.1991 р. № 1060 ХІІ.

3. Положення про психологічну службу системи освіти України від 03.05.1999 р. № 127.

4. Абетка соціального педагога / укладач В. В. Волканова. – Х.: Вид. група “Основа”, 2011. – 235 с.

5. Алемаскин М.А., Морозова Т.А. Особенности воспитательной работы с педагогически запущенными учащимися в средних профтехучилищах: Метод, рекомендации /Гос. ком. СССР по ПТО. М., 1986. - 95 с.

6. Алемаскин М.Л. Воспитательная работа с подростками [Текст] / М.Л. Алемаскин. – М. : Знание, 1979. – 42с.

7. Ананьев Б.Г. Избранные психологические труды: В 2-х т. Т. П.- М.: Педагогика, l980. – 288 с.

8. Антонян Ю.М. Бородин С.В. Преступность и психические аномалии/ Отв. ред. В.Н. Кудрявцев. -М.: Наука, 1987. – 208 с.

9. Асмолов А.Г. Личность как предмет психологического исследования. - М.: Изд-во. МГУ, 1984. - 104 с.

10. Бабанский Ю. К. Комплексный подход к воспитанию учащихся : (в вопросах и ответах) / Ю. К. Бабанский, Г. А. Победоносцев. - Киев : Радянська школа, 1985. - 256 с.

11. Баженов В. Г. Воспитание педагогически запущенных подростков [Текст] / В. Г. Баженов. – К.: “Радянська школа”, 1986. – 130 с.

12. Байбородова Л. В., Рожков М. И. Воспитательный процесс в современной школе: Учебное пособие. / Изд. 2-е, испр., дополн. – Ярославль: Изд-во ЯГПУ им. К.Д. Ушинского, 1998. – 356 с.

13. Байярд Т. Р., Байярд Дж. Ваш неспокойный подросток. Практическое руководство для отчаявшихся родителей [Текст] / Пер. с англ. А. Б. Орлова. – М.: Просвещение, 1991. – 224 с.

14. Башкатов И.П. Социально-психологические особенности развития криминогенных групп подростков [Текст] / И.П. Башкатов // Психология и профилактика асоциального поведения несовершеннолетних / Под ред. С. А. Беличевой. – Тюмень : ТГУ, 1985.- С.15-26.

15. Блонский П.П. О так называемой моральной дефективности. // Избр. пед. и психол. соч. В 2 т. – Т. 1. – М., 1979. – 304 с.

16. Богданова О.С. Нравственное воспитание старшеклассников [Текст] : кн. для учителя / Богданова О.С., Черенкова С.В. - М. : Просвещение, 1988. - 206 с.

17. Божович Л. И. Личность и ее формирование в детском воздасте (психолог. иссл.) / Л. И. Божович. - М., “Просвещение”, 1968. – 464 с.

18. Братусь Б.С., Сидоров П.И. Психология, клиника и профилактика раннего алкоголизма. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1984. — 144 с.

19. Буянов М.И. Ребенок из неблагополучной семьи: Записки детского психиатра. – М.: Просвещение, 1988. – 207 с.

20. Ермаков В.Д. Социально-правовая профилактика правонарушений несовершеннолетних, связанных с недостатками семейного воспитания. – М., 1981. – 111 с.

21. Захаров А. И. Как предупредить отклонения в поведении ребенка: Кн. для воспитателей дет. садов и родителей – 2-е изд. доп.– М.: Просвещение, 1986. – 129 с.

22. Зюбин Л. М. Учебно-воспитательная работа с трудными учащимися : [Метод. пособие для проф.-техн. учеб. заведений] / Л. М. Зюбин. – М.: Высш. школа, 1982. – 191 с.

23. Караковский В. А. Чтобы воспитание было успешным [Текст] : научное издание / В. А. Караковский. – М. : Знание, 1979. – 96 с.

24. Кащенко В.П. Педагогическая коррекция: исправление недостатков характера у детей и подростков / В.П. Кащенко. – М.,1994. – 230 с.

25. Колосов Д.В. Предупреждение вредных привычек у школьников. -М., 1982. – 165 с.

26. Кон И.С. Ребенок и общество. – М., 1988. – 64 с.

27. Королев В.В. Психические отклонения у подростков-правонарушителей. – М., 1992. – 90 с.

28. Корягіна О. Проблеми підліткового віку// Класний керівник. – №1. – 2003. – С. 89-93.

29. Кудрявцев В.Н. Генезис преступления. Опыт криминологического моделирования. Учебное пособие для вузов. М.: ИНФРА М, 1998. – 212 с.

30. Личко А. Е. Психопатии и акцентуации характера у подростков. — Л.: Медицина, 1983.

31. Мальковская Т. Н. Социальная активность старшеклассников / Т. Н. Мальковская. – М.: Педагогика, 1988. – 139 с.

32. Маслоу А. Самоактуализация // Психология личности. Тексты. – М., 1982. – С. 200-230.

33. Махов Ф.С. Подросток и свободное время / Ф. С. Махов. – Л.: Лениздат, 1982. – 152 с.

34. Мишина Т.М. Семейная психотерапия при нервных и психических заболеваниях / Под ред. В.К.Мягер, Р.А. Зачепинского. – Л., 1987. – 60 с.

35. Мудрик А.В. Социальная педагогика. - Учеб. для студ. пед. вузов / Под ред. В.А. Сластенина. - 3-е изд., испр. и доп. - М.: Издательский центр “Академия”, 2000. – 200 с.

36. Натанзон Э.Ш. Индивидуальный подход к трудным учащимся / Э.Ш. Натанзон. - Кишинев: Лумина, 1980. – 168 с.

37. Парыгин Б. Д. Социальная психология как наука / Б. Д. Парыгин. — Л.: ЛГУ, 1965. – 208 с.

38. Петровский В.А. Потребность быть личностью / В. А. Петровский // психология личности в трудах отечественных психологов. – СПб., 2002. – С. 358-359.

39. Психология личности [Текст] : словарь-справочник / Под ред. П. П. Горностая, Т. М. Титаренко. – К. : Рута, 2001. – 319 с.

40. Психология социальной работы /О.П. Александрова, О. Н. Боголюбова, Н. Л. Васильєва и др. – СПб.: Питер, 2002. – 40 с.

41. Рабочая книга школьного психолога/ И. В. Дубровина, М. К. Акимова, Е. М. Борисова и др.; под. ред. и. В. Дубровиной. — М.:, 1991. – 60 с.

42. Раттер М. Помощь трудным детям / Пер. с англ. /М. Раттер. – М.: Прогресс, 1987. – 424 с.

43. Российская энциклопедия социальной работы / Под ред. А. М. Панова и Е. И. Холостовой. – Т. 2. – М.: Ин-т социальной работы, 1997. – 404 с.

44. Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии /Отв. ред. и вступит, статья Е.В.Шорохова. М.: Педагогика, 1973. - 423 с.

45. Рувинский Л. И. Нравственное воспитание личности /Л. И. Рувинский. – М.: Изд-во Московского унив., 1981. – 182 с.

46. Сак Т. Педагогічні технології у навчальному процесі спеціальної школи // Дефектологія. – 2008. – № 3. – с. 10-14.

47. Семенова Н.К., Щедрина А.К. Правовые формы общественного воспитания несовершеннолетних. – М., 1980. – 96 с.

48. Скуратівський В. А. основи соціальної політики: навч. посіб. / В. А. Скуратівський, О. М. Палій. – К.: МАУП, 2002. – 200 с.

49. Снайдер Д. Практическая психология для подростков, или Как найти свое место в жизни / Д. Снайдер. – М.: “Аст ПРЕСС”, 1998. – 288 с.

50. Сорокин П. А. Социокультурна динамика и эволюционизм / П. А. Сорокин // Американская социологическая мысль. – М.,1996. – С. 210 с.

51. Социальная адаптация учащихся/ Под ред. М.И. Рожкова. – Ярославль, 1995. – 152 с.

52. Степанов В.Г. Психология трудных школьников. Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб, заведений. — 3-е изд., перераб. и доп. — М.: Издательский центр “Академия”, 2001. — 336 с.

53. Сухомлинський В.А. Вибрані твори: у 5 томах (Ред. кол.: А.Г. Дзеверін) – Т.1. – Київ: Рад. школа, 1979. - 682 с.

54. Титаренко Т. М. Сучасна психологія особистості: [навч. посіб.] / Т. М. Титаренко. — К.: Марич, 2009. – 232 с.

55. Титаренко, Т. М. Такие разные дети [Текст] / Т. М. Титаренко. — К. : Рад. шк., 1989. — 144 с.

56. Ушинский К.Д. Человек как предмет воспитания. Опыт педагогической антропологи. - М.: ФАИР-ПРЕСС, 2004. – 239 с.

57. Фіцула М. М. Педагогічні проблеми перевиховання учнів: видання 2-ге, доповн., перероб. - Тернопіль, 1999. – 54 с.

58. Фокин В. М. Предупреждение правонарушений несовершеннолетних, не занятых учебой, работой /В. М. Фокин ; Министерство Внутренних Дел СССР. Всесоюз. науч.-иссл. институт. –М.,1981. – 56 с.

59. Формування здорового способу життя учнівської молоді: посібник класного керівника/За ред. О.О.Новака.– Полтава: ПОІППО. – 2005. – 55 с.

60. Цап Н. М. Агресивність дитини: за і проти // Практична психологія та соціальна робота. – 1999. – №6. – С. 12-13.

61. Шацкий С. Т. Избранные педагогические сочинения: в 2 Т. / С. Т. Шацкий // Под ред. Н. П. Кузина [и др.]. – Т.1. – М.: Педагогика, 1980. – 302 с.

62. Штольц X., Рудольф Р. Как воспитывать нравственное поведение?: Кн. для учителя/Пер. с нем. М., 1986. – 80 с.

63. Щекочихин, Ю. П. Трудный подросток [Текст] : к изучению дисциплины / Ю.П. Щекочихин. - М. : Знание, 1979. - 96 с.

64. Эйдемиллер Э. Г., Юстицкий В. В. Семейная психотерапия .—Л.: Медицина, 1989 – 192с.

65. Ярошко М. М. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками. - 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук [Текст] / М.М. Ярошко. – Хмельницький­, 2011. – 20 с.

Немає коментарів:

Дописати коментар